top of page

Strategii SEO pentru succesul unui website

Mai devreme sau mai tarziu vine un moment în care trebuie să te uiți la strategii SEO avansate.


Oferirea de conținut valoros, explorarea de surse de informare si documentare online pentru idei noi de conținut și construirea unei liste de verificare tehnică SEO sunt doar câteva dintre lucrurile la care trebuie să vă gândiți.


Dacă ideea de SEO avansat te incanta, tot ce trebuie să faci este să urmezi pașii recomandati in acest material și să-i integrezi în strategia ta online.


Strategii SEO pentru succesul unui website

Cuprins:

 

  1. Stabiliti o listă principală de subiecte (și cuvinte cheie relevante pentru afacerea pe care o reprezentati)

  2. Construiți (și repetați) o listă de verificare tehnică SEO

  3. Oamenii cauta oportunități de cuvinte cheie si conținut

  4. Îmbunătățiți valoarea conținutului

  5. Creați un program de reoptimizare/actualizare

  6. Încercați să generați/implementați imagini originale

  7. Gestionați parametrii URL-urilor

  8. Minimizați canibalizarea cuvintelor cheie

  9. Identificati oportunitatile pentru noi linkuri de referinta

  10. Evitați să scrieți pentru motoarele de căutare în loc de utilizatori umani

  11. Fiți gata să reoptimizati sau să eliminați conținutul cu performanțe slabe

  12. Concluzii




1. Stabiliti o listă principală de subiecte (și cuvinte cheie relevante pentru afacerea pe care o reprezentati).

 

Dacă vă întrebați despre ce să scrieți în continuare, creați o listă de idei gata de scris și mențineți site-ul sau blogul dvs. activ !

 

Dacă aveți nevoie de resurse, iată câteva sugestii pentru a obține idei de conținut:

  • Începeți cu o căutare de cuvinte cheie. Apoi extindeți căutarea la grupuri de subiecte.

  • Utilizați Google Trends pentru a vedea ce subiecte caută în mod activ oamenii.

  • Uită-te la conținutul publicat. Ce articole atrag cel mai mult vizitatorii și generează rezultate?


cuvinte cheie relevante pentru afacere

Răspundeți la întrebările sau problemele utilizatorilor. Abordați intenția utilizatorului prin includerea cuvintelor cheie cu coadă lungă în titluri și conținut.


Finalizați o analiză sau un audit SEO pentru a găsi cuvinte cheie și lacune de conținut.


Fii la curent cu tendințele. Tendințele de marketing de conținut sunt în continuă schimbare.


Sfat: vă puteți îmbunătăți rezultatele adăugând cuvinte cheie cu coadă lungă în mod natural în conținutul dvs !


2. Construiți (și repetați) o listă de verificare tehnică SEO.


Când abordați optimizarea SEO avansată într-un mod organizat, este mai ușor să urmăriți sarcinile și să construiți un flux de lucru standard.

 

Utilizarea unei liste de verificare tehnică SEO ușurează intregul proces, permițându-vă să bifați fiecare obiectiv unul câte unul.


Puteți revizui manual pagini individuale sau puteți automatiza procesul utilizand crawlere web pentru auditul unui site web.


SEMrush, Ahrefs oferă instrumente de audit gratuite care verifică capacitatea de accesare cu crawlere, legăturile interne, Core Web Vitals etc.




listă de verificare tehnică SEO

3. Oamenii cauta oportunități de cuvinte cheie si conținut.


Cunoasteti secțiunea People Also Ask (PAA) din partea de jos a rezultatelor căutării Google? De obicei, îl vei vedea când cauți ceva online.


Conținutul care apare în PAA este generat de un algoritm și prezintă întrebări legate în funcție de tendințele de căutare și intenția de căutare. Este o prima informative excelenta pentru o strategie SEO avansată.


Pentru a găsi idei de cuvinte cheie și de conținut, alegeți-vă cuvintele cheie, introduceți-le în Google și derulați în jos pentru a vedea rezultatele.


Ati putea apoi să creati conținut aprofundat în jurul tuturor acestor subiecte care îndeplinesc intenția de căutare și interogările pe care oamenii le caută de fapt.

Alternativ, ati putea folosi întrebările PAA ca cuvinte cheie cu coadă lungă pentru a viza conținutul dorit.


4. Îmbunătățiți valoarea conținutului.

 

Fie că este vorba de timp limitat sau de o perioadă limitată de atenție, cititorii dvs. doresc să ajungă rapid la informațiile sau răspunsurile dorite.

 

Începeți prin a vă înțelege publicul, astfel încât să puteți crea conținutul pe care îl caută.


Cunoscându-vă cu adevărat publicul sau principalele probleme pe care le intampina, puteți anticipa unele dintre întrebările comune pe care le-ar putea avea și puteți oferi informații valoroase si de impact.

 

Recomandari:

 

  • Folositi titluri clare, precise și concise

  • Include infografice și / sau videoclipuri pentru a ilustra punctele cheie

  • Adăugati rezumate, cum ar fi principalele informații și întrebări frecvente



valoarea conținutului

5. Creați un program sau un plan de reoptimizare/actualizare.

 

Cele mai bune practici EO se schimbă mereu, iar intenția de căutare și algoritmii motoarelor de cautare evoluează permanent.


Statisticile și sursele pe care le citați pot deveni, de asemenea, învechite și, uneori, conținutul dvs. are nevoie de reîmprospătare.


Cititorii dvs. doresc cele mai actualizate informații, ceea ce înseamnă că trebuie să aveți un program de reoptimizare sau actualizare. Păstrând conținutul actual și relevant, puteți îmbunătăți clasarea online a site-ului dvs. și experiența utilizatorului.

 

Pentru cuvintele cheie, reoptimizați-vă conținutul urmarind:

 

  • Lacune de cuvinte cheie

  • Cuvinte cheie recent cercetate

  • Cuvinte cheie cu coadă lungă

 

Asadar, când ar trebui să faceți aceste actualizări?


Este important să efectuați analize continue pentru a vedea ce tipuri de conținut recompensează Google, ce schimbări au avut loc la intenția de căutare și cum puteți satisface cel mai bine nevoile în continuă schimbare.


Dacă observați că o actualizare a conținutului dvs. ar răspunde mai bine nevoilor utilizatorilor și ar oferi mai multă valoare, faceți-o.


Dacă credeți că atingeți obiectivul, nu vă reîmprospătați conținutul doar pentru a-l reîmprospăta.




plan de reoptimizare continut

6. Încercați să generați/implementați imagini originale.

 

Doriți să creșteți vizibilitatea site-ului dvs. și să atrageți mai mult trafic organic? Este timpul să începeți să vă gândiți la imagini. Folosind imagini cat mai relevante, originale, vă puteți deosebi site-ul de alții care s-ar putea baza pe imagini standard, generale, stock.


Imaginile originale vă fac conținutul mai ușor de înțeles, ceea ce ține oamenii pe pagină mai mult timp. Vorbesc despre imagini precum infografice, diagrame, vizualizări de date și orice lucru care poate fi ușor partajat.

 

Pentru a vă îmbunătăți șansele de a vă indexa imaginile, Google are o listă cu cele mai bune practici:

 

Adăugați elemente HTML pentru ilustratiile dvs. Folosind aceasta ca una dintre strategiile avansate SEO, crawlerele motoarelor de căutare va indexa conținutul mai rapid.

Adăugați titluri descriptive, nume de fișiere și text alternativ



7. Gestionați parametrii URL-urilor.

 

Parametrii URL sunt informațiile suplimentare de la sfârșitul unei adrese URL.


 

Acești parametri sunt fie pasivi, fie activi și fie modifică conținutul paginii, fie oferă informații suplimentare.

 

Instrumente precum Google Analytics folosesc parametrii de urmărire în scopuri de urmărire.

Sau puteți utiliza parametrii de paginare pentru a îmbunătăți navigarea și lizibilitatea.


Acestea împart paginile mai lungi în secțiuni mai mici, permițând spectatorilor să navigheze la anumite informații.

 

Deși sunt foarte utili, prea mulți parametri pot cauza probleme.


De exemplu, mai multe versiuni ale unei pagini cu parametri URL diferiți pot duce la diluarea link-urilor de accesare cu crawlere suprautilizat.


O altă problemă este conținutul duplicat. Motoarele de căutare pot vedea variațiile URL ca pagini separate; acest lucru duce la duplicare și provoacă confuzie asupra paginii care trebuie să acorde o prioritate pentru indexare.


8. Minimizați canibalizarea cuvintelor cheie.

 

Canibalizarea cuvintelor cheie apare atunci când două sau mai multe pagini de site vizează același cuvânt cheie principal.

 

De exemplu, dacă cuvântul cheie țintă este „prajitura” și creați o postare despre „Cum să faceți o prajitaura perfectă” și o altă postare despre „X greșeli frecvente când faceți o prajitura”.


Pentru a evita canibalizarea, puteți crea un articol mai mare si mai complet dedicat subiectului respectiv.

 

Minimizarea canibalizării pe măsură ce site-ul dvs. crește este esențială, deoarece este mai probabil să aveți pagini care vizează aceleași cuvinte cheie.


Acest lucru este valabil mai ales dacă aveți un magazin de comerț electronic sau un blog mare.

 

Tehnicile SEO pentru a evita canibalizarea cuvintelor cheie includ:

 

  • Efectuați cercetări amănunțite asupra cuvintelor cheie relevante legate de afacerea dvs.


  • Determinați care fraze vor avea cel mai mare impact și atribuiți-le unor anumite pagini de pe site-ul dvs.


  • Utilizați instrumente precum Google Analytics pentru a determina care pagini au performanțe bune și care au nevoie de îmbunătățire.


După cum am explicat mai devreme, cuvintele cheie cu coadă lungă sunt mai specifice și mai concentrate pe o nișă, ceea ce face mai ușor pentru motoarele de căutare potrivirea interogărilor utilizatorilor cu conținut relevant.


canibalizarea cuvintelor cheie

9. Identificati oportunitatile pentru noi linkuri de referinta.

 

Ați auzit de mențiuni de marcă ne-linkuite? Se întâmplă atunci când cineva menționează marca dvs., dar nu trimite înapoi la site-ul dvs printr-un link.


Acesta este de obicei un alt site web, dar se poate întâmpla și pe rețelele sociale, podcasturi, formate video, forumuri etc.

 

Aceste mențiuni de marcă nelinkuite sunt foarte valoroase pentru obținerea mai multor backlink-uri, așa că trebuie să incercati sa identificati aceste locatii pentru a obtine un backlink.


Nu toate linkurile sunt egale, așa că verificați autoritatea / ratingul paginilor cu Moz sau Ahrefs.


După ce ați verificat autoritatea, contactați proprietarii site-ului și întrebați-i dacă sunt deschiși să adauge un link catre site-ul dvs.


10. Evitați să scrieți pentru motoarele de căutare în loc de utilizatori umani.

 

Desigur, trebuie să scrieți pentru utilizatorii care caută online si nevoile acestora. Cu toate acestea, trebuie să luați în considerare și motoarele de căutare și modul în care funcționează.

 

O parte a acestui lucru se concentrează pe meta-etichete, cuvinte cheie și alte metode SEO comune, dar într-un mod care are sens și adaugă valoare publicului tău. Apoi combinați acest lucru cu conținut de calitate care rezonează cu publicul si nevoile acestuia.

 


Iată câteva sfaturi pentru a scrie pentru utilizatori:

 

  • Acordați o atenție deosebită titlurilor și meta descrierilor; faceți-le descriptive și captivante și includeți cuvintele cheie necesare.

  • Asigurați-vă că conținutul dvs. este bine structurat și ușor de citit.

  • Includeți subtitluri clare și descriptive.

  • În cele din urmă, nu uitați de E-E-A-T (Experiență, Autoritate, Încredere și Expertiză).


Totul face parte din regulile Google privind calitatea conținutului și pune în centrul atenției expertiza valoroasă în conținut.


Practic, site-urile care își prezintă expertiza și credibilitatea au mai multe șanse să se claseze mai sus in pagina cu rezultatele cautarilor.


11. Fiți gata să reoptimizati sau să eliminați conținutul cu performanțe slabe.

 

O parte a SEO implică auditarea conținutului și analiza valorilor precum vizualizările de pagină, timpul pe pagină, rata de respingere și ratele de conversie.

 

Dacă conținutul dvs. nu este livrat și nu vă ajută să vă atingeți obiectivele, atunci este timpul să începeți să actualizați sau să eliminați conținutul.

 

Iată câteva sfaturi pentru efectuarea unui audit SEO:

 

  • Efectuați o scanare completă a site-ului dvs.

    Acest lucru va ajuta la identificarea oricăror probleme tehnice care ar putea afecta clasarea în motoarele dvs. de căutare.

    De exemplu, căutați linkuri întrerupte, pagini care se încarcă lent, meta-descrieri etc.

  • Evaluați performanța fiecărei pagini.

  • Analizati site-urile concurenților dvs. pentru a vedea cum se clasează acestea pentru cuvinte cheie similare.

  • Analizați conținutul fiecărei pagini a site-ului dvs. Conține cuvinte cheie relevante și oferă valoare cititorilor?


Calitatea este mai importantă decât cantitatea; urmărește mai degrabă articole bine scrise decât articole umplute cu cuvinte cheie.


Este important să definim indicatorii de performanță slabă care ar declanșa luarea în considerare a eliminarii unui conținut sau nu. Dacă o pagină a înregistrat scăderi constante ale clasamentelor sau dacă generează afișări foarte scăzute sau deloc, atunci este timpul să vă gândiți dacă poate fi salvată sau eliminată.

 

Dacă depășește acest aspect, trebuie să faceți o analiză SERP pentru ținta principală a cuvintelor cheie.

De exemplu, site-urile de top sunt relevante pentru tine și/sau industria ta? Aveți informații sau expertize unice de oferit?


scrieți pentru clienti in loc de motoarele de căutare

12.Concluzii.

 

Nu puteți controla algoritmul Google, tendințele de căutare sau intenția utilizatorului, dar vă puteți îmbunătăți strategia SEO și puteți face tot ce este necesar pentru a fi mai vizibil și pentru a rămâne vizibil.


Despre secretele algoritmilor de cautare am scris aici:


 

Conținutul relevant, de înaltă calitate este întotdeauna un motiv solid pentru a începe, dar puteți face mult mai mult.


Aceasta ar putea include efectuarea unui audit de conținut, crearea unei liste de verificare tehnică SEO pentru a va asigura ca site-ul funcționeza fără probleme și identificarea oportunitatilor pentru mai multe backlinkuri.

 

Dacă rămâi cu strategii dovedite care funcționează în mod repetat, poți fi sigur că ești pe calea cea bună către succesul online !


Alte articole interesante regasiti aici: https://www.miriodev.ro/blog-strategii-marketing-digital

Address

              Sector 3. Bucuresti 

Email

Connect

  • Facebook
  • LinkedIn

© 2023 by MIRIO DEVELOPMENT

bottom of page