Costuri de referinta in publicitatea online
Chiar dacă sunteți familiarizati cu publicitatea în rezultatele de căutare, poate fi puțin magic să vedeți o reclamă care se potrivește perfect cu ceea ce căutați online la un moment dat.
Căutați cel mai bun veterinar din zona dvs. și poof – un anunț pentru „cel mai bun veterinar din zona dvs” apare imediat.
În calitate de proprietar de afaceri sau de marketeri, doriți să identificati acei utilizatori interesati și să-i transformați în clienți, mai ales atunci când 88% dintre căutările unei companii locale au ca rezultat un apel, un email sau chiar o vizită.
SEM ( search engine marketing ) sau marketingul prin motoare de căutare este folosit pentru promovarea de site-uri și bloguri în listele de rezultate, care sunt afișate în momentul în care un utilizator tastează un anumit termen sau o expresie într-un motor de căutare.
La ce să vă așteptați de la campaniile dvs. de publicitate în SEM ?
De exemplu, care este rata medie de click, costul pe click sau rata de conversie pentru anunțurile afișate în cautari? Sunt rezultatele dvs. în concordanță cu mediile din industrie? Ce se poate face pentru a vă îmbunătăți rezultatele de publicitate în căutari?
În parteneriat cu WordStream, echipa de la LocaliQ, a analizat datele de la mii de campanii publicitare ale clienților lor din Google Ads și Microsoft Ads pentru a crea repere de publicitate în căutare pentru cele mai bune 20 de industrii.
Aceste valori de referință actualizate pentru publicitatea în căutare sunt împărțite în:
Costul mediu pe click
Rata medie de click
Costul mediu pe lead
Rata medie de conversie
În plus, WordStream a creat diagrame utile, astfel încât să puteți găsi rapid ceea ce căutați și să comparați datele din trecut cu datele din 2024.
Costul mediu per click pentru publicitatea în cautari.
Publicitatea în Rețeaua de căutare este o strategie de publicitate rentabilă, iar costul mediu pe click (CPC) arată într-adevăr acest lucru în toate industriile pe care le-am analizat, în ciuda unei mici creșteri în ultimul an.
Costul CPC mediu pentru publicitatea în SEM în toate industriile în 2024 este de 4,66 EUR / USD.
Cel mai mic cost mediu pe click este intalnit la Artă și divertisment la 1,72 USD si Călătorii cu doar 1,92 USD pe click.
Câteva alte industrii, inclusiv imobiliare, vânzări auto și altele, au avut CPC-uri relativ scăzute sub 3 USD.
Kelsie Mixon, manager pentru succesul clienților pentru LocaliQ, a spus că CPC-ul este o măsură pe care, în general, o urmărește îndeaproape.
„Este important să verificăm în mod constant campaniile pentru a ne asigura că sumele licitate sunt adecvate pentru fiecare cuvânt cheie. Dacă CPC-ul nostru este prea mare, nu vom putea dovedi o rentabilitate valoroasă a investiției”, a spus ea.
Rata medie de click pentru publicitatea în Rețeaua de căutare
În publicitatea pe rețelele de căutare ( Google, Bing, Yahoo, DuckDuckGo, Yandex, Baidu ), rata de clic (CTR) vă poate spune multe. Un CTR scăzut poate fi un semn al unei oferte slabe, al unei direcționări insuficiente sau al unei reclame care necesită optimizare.
Un CTR ridicat vă va spune că anunțurile dvs. afișate în Rețeaua de căutare se conectează cu publicul dvs.
CTR-ul mediu pentru publicitatea în căutari în 2024 în toate industriile este de 6,42%.
Datele disponibile arată un CTR mediu în toate industriile pentru Google Ads între 3-5%.
Aproape fiecare industrie listată depășește aceste date, punând media pentru toate industriile peste 6% (Este important de reținut că datele includ atât Google Ads, cât și Microsoft Ads, care pot reprezenta, in unele cazuri, CTR-uri mai mari).
Fiecare expert cu care s-a discutat a fost de acord că CTR-ul este un indicator excelent al performanței campaniilor de publicitate în cautari.
„CTR-ul vă spune cum funcționează anunțurile dvs. și poate oferi informații valoroase pe care le puteți utiliza pentru a vă optimiza anunțurile si pentru a genera mai multe clicuri și mai multe conversii”, a spus Susie Marino, expert PPC și specialist senior în marketing de conținut LocaliQ.
Amy Bishop, proprietarul agenției PPC Cultivative Marketing, a spus că, deși CTR-ul este o măsură bună de măsurat, nu ar trebui să fie principalul indicator al succesului PPC = pay per click.
Ele sunt importante pentru a menține pulsul și pentru a le folosi ca pârghii pentru a-ți atinge obiectivele. Cu toate acestea, nu sunt KPI-uri. Concentrarea prea mult pe CPC-uri sau CTR ca KPI poate fi dăunătoare, așa că este important ca îmbunătățirea acestor valori să nu fie niciodată în detrimentul unor valori mai importante, cum ar fi rentabilitatea cheltuielilor publicitare”, a spus ea.
Costul mediu per client potențial pentru publicitatea în Rețeaua de căutare
Costul per client potențial (CPL) este o măsură PPC esențială pentru campaniile dvs. de publicitate în căutarea. Măsoară mai mult decât o acțiune întreprinsă asupra anunțului dvs. - arată cât cheltuiți pentru ca un utilizator să facă clic pe anunț și să vă contacteze într-un fel, fie prin telefon, chat, completare a formularelor sau e-mail.
CPL-ul (Cost per lead) mediu pentru publicitatea în căutare în 2024 este de 66,69 USD.
Doar câteva industrii precum reparații auto, service și piese, restaurante și alimente, și animale de companie au avut CPL sub 35 USD.
In general costurile per lead au crescut de la an la an pentru majoritatea industriilor.
Acest lucru se datorează cel mai probabil ca urmare a cresterii concurentei, inflației generale și creșterii prețurilor de publicitate.
Brett McHale, fondatorul Empiric Marketing, a spus că, deși CPL este important, se reduce în cele din urmă la modul în care afacerea convertește potentialii clienti.
Rata medie de conversie pentru publicitatea în Retelele de căutare ( Google, Bing, Yahoo, DuckDuckGo, Yandex, Baidu, etc ).
Rata de conversie pentru publicitatea în căutari este determinată de numărul de clienți potențiali pe care îl obțineți împărțit la clicuri.
Rata medie de conversie pentru Google Ads în 2024 în toate industriile este de 6,96%.
Experții în căutarile online cu care s-a discutat au avut sfaturi diferite în ceea ce privește rata de conversie – unii experți au spus că au considerat rata de conversie drept una dintre cele mai importante valori PPC de măsurat și un adevărat semn al succesului.
Alții spun că de obicei nu se uită la rata de conversie, ci mai degrabă la numărul de conversii și la veniturile obținute ca urmare a publicității în căutari.
6 sfaturi de experți pentru rezultate mai bune din publicitatea în căutari !
Deși benchmark-urile sunt un instrument util în identificarea la ce vă puteți aștepta pentru afacerea dvs. atunci când rulați campanii de publicitate în căutarei, este important să rețineți că există mai mulți factori care influențează rezultatele. Acestea includ buget, locație, cuvinte cheie și multe altele.
Asadar, iata cateva sfaturi lor de top din partea experților PPC pentru îmbunătățirea performanței publicității în căutari:
1. Stabiliți obiectivele potrivite pentru anunțurile dvs.
Acesta a fost sfatul de top împărtășit de aproape fiecare expert PPC cu care s-a discutat.
De asemenea, este important să setați obiective realiste și realizabile pe baza afacerii dvs. unice. Fiecare companie are o strategie diferită pentru ceea ce este un client, modul în care abordează obținerea acestuia și cât de mult sunt dispuși să plătească pentru acel client.
Gândiți-vă la ce înseamnă acest lucru pentru afacerea dvs. în timp ce vă stabiliți obiectivele de publicitate.
2. Rulați anunțuri de publicitate pe mai multe platforme, nu doar pe Google.
Când vine vorba de publicitate în Rețeaua de căutare, multe companii se bazează numai pe Google Ads. Deși Google Ads este o parte integrantă a unei strategii de publicitate de succes , puteți obține rezultate mai bune prindezvoltarea unor campanii si in cadrul altor platforme. Poate chiar platforme dedicate precum SpatiulConstruit.ro pentru industria de constructii din Romania.
De asemenea, difuzarea campaniilor pe mai multe platforme vă oferă acces un volum de potentiali clienti mult mai mare, ceea ce înseamnă mai multe oportunități de clicuri și conversii.
Așadar, când vine vorba de strategia dvs. de publicitate, asigurați-vă că difuzați campanii atât pe Google, cât și pe alte platforme dedicate ariei dvs. de business și optimizați bugetul pentru destinațiile de plasare și cuvintele cheie care funcționează cel mai bine pe fiecare platformă.
3. Alegeți bugetul de publicitate potrivit.
Nu este un secret pentru nimeni că publicitatea se referă la plata pentru redare – este cunoscută drept plată pe click dintr-un motiv!
Pentru a obține cele mai bune rezultate, trebuie să setați și să optimizați bugetul potrivit pentru campaniile dvs.
Asta înseamnă să înțelegeți ca va trebui să investiți ceva mai serios pentru a obține rezultatele dorite.
Este important ca întreprinderile mici să înțeleagă că este posibil să nu vadă aceste rezultate sau același tip de rezultate imediat după ce au început o campanie de publicitate.
Când vă confruntați cu cuvinte cheie cu volum redus sau aveți un buget mic, aceste rezultate nu sunt realiste. PPC este o investiție și necesită timp.
4. Căutați cele mai bune oportunități de cuvinte cheie.
Anumite cuvinte cheie pot fi mai scumpe și pot să nu conducă la cele mai bune rezultate pentru afacerea dvs. Prin identificarea strategiei potrivite pentru cuvinte cheie, inclusiv o combinație variată de cuvinte cheie și expresii de cuvinte cheie, vă puteți concentra asupra a ceea ce funcționează pentru a genera cele mai multe clicuri și apeluri pentru afacerea dvs.
Aici întreprinderile mici au un avantaj față de marile branduri.
Afacerile mai mari vor concura între ele pentru cele mai competitive cuvinte cheie, astfel încât întreprinderile mai mici au posibilitatea de a încerca cuvinte cheie mai specifice pe care companiile mai mari nu le-ar lua în considerare.
Alegeți cuvinte cheie PPC care se aliniază cu locul în care se află clienții dvs. în canalul de vânzări, precum și intenția lor de căutare pentru a crește numărul de clicuri și conversii.
5. Creați pagini de destinație ( landing-page ) cu conversie ridicată.
Una dintre cele mai bune modalități de a vă îmbunătăți rata de click și Scorul de calitate (la care Google se uită atunci când determină atât clasarea anunțului, cât și costul pe click) este să vă optimizați paginile de destinație în jurul campaniilor de publicitate în Rețeaua de căutare.
Cu cât pagina dvs. de destinație ( landing-page sau pagina dedicata campaniei ) se leagă mai mult de conținutul publicitar de căutare, cu atât aveți mai multe șanse de a efectua conversii. De asemenea, este important ca pagina de destinație să aibă un îndemn clar la acțiune, să se încarce rapid și să fie optimizată pentru dispozitivele mobile.
6. Asigurați-vă că publicitatea dvs. este prietenoasă pentru dispozitive mobile.
Pe măsură ce tot mai multe persoane caută pe mobil, aceasta este o piesă esențială a unei strategii de publicitate de succes în căutare.
Grecia Maness, lider de echipă pentru managerii de succes a clienților la LocaliQ, a spus că acesta este sfatul ei numărul unu pentru clienții care doresc să-și îmbunătățească campaniile de publicitate.
„Trebuie să vă asigurați că site-ul și paginile de destinație sunt adaptate pentru dispozitive mobile și optimizate pentru dispozitive mobile”, a spus ea. „Este un lucru mic care vă va afecta sau va ajuta cu adevărat performanța publicității .”
Aceste statistici de referință pentru publicitatea online vă oferă un etalon util pentru a compara rezultatele publicității .
Dar, după cum au avertizat experții, adevărata măsură a succesului este mai mult despre modul în care afacerea dvs. convertește clienții potențiali din publicitate.
Folosiți statisticile ca pe un ghid util și folosiți aceste sfaturi pentru a vă ajusta strategia de publicitate pentru a obține cele mai bune rezultate.
Alte articole cu privire despre promovarea online, regasiti aici: